همه گفتند.......


سکوت سکوت... سکوت بس است فریاد میخواهم ان هم دیوانه وار


همه گفتند فراموشش کن

و نمی دانستند

که به جز یاد تو هر لحظه مرا

یاری نیست

هر که می دید غمم را می گفت

که دوایت گذر ایام است

لحظه و ساعت و روز

در پی هم رفتند

و فراموش شدند

 عشقت اما در من

همچنان پا بر جاست

هر که می گفت

دوایت گذر ایام است

کاش می دید که بعد از عمری

باز هم یاد تو در من باقیست

باز هم یاد تو در من گ
رم است

باز هم یاد تو در من خوب است

باز هم یاد تو رویای من است

باز هم یاد تو امید فردای من است...



نظرات شما عزیزان:

فراهانی
ساعت18:36---4 فروردين 1392
عالی بود عمو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 4 فروردين 1392 12:12 |- یاسی -|

ϰ-†нêmê§